Dynamics CRM-fagdag

Dynamics CRM-fagdag

Alt text: CRM løser problemer

Onsdag 6. april er det duket for Common Dynamics CRM-fagdag i lokalene til Microsoft Norge. Matias Mjåvatn, CRM-konsulent i ProsessPilotene, vil holde et foredrag om hvordan informasjon og automatiserte aktiviteter kan benyttes for å skape en mer effektiv organisasjon, og hvordan relevant kommunikasjon på riktig tidspunkt kan bidra til flere fornøyde, lojale og selvdrevne kunder.

Alt text:

I dagens samfunn tar dine kunder det som en selvfølge at dine medarbeidere til enhver tid er oppdatert på tvers av eventuelle salgsmuligheter, servicesaker og markedsaktiviteter. I tillegg til at dine kunder forventer det, kan det benyttes og gi en betydelig fordel for din virksomhet. Matias vil fortelle om metoden vi arbeider etter for å kontinuerlig effektivisere og automatisere kundebehandling ved hjelp av Dynamics CRM.   

Med all relevant kundeinformasjon i et kundebilde kan salg, service og markedsføring jobbe sammen for å skape en optimalisert kunderelasjon. Det er hvordan samspillet tilrettelegges som legger grunnlaget for en god kundeopplevelse, som til gjengjeld fører til kostnadseffektivisering og økt omsetning.

Vi i ProsessPilotene er stolte av å kunne være med på å bidra med vår erfaring ved bruk av Dynamics CRM og ser frem til en spennende og innholdsrik dag.

Ikke meldt deg på enda? Det er fortsatt ledige plasser. Trykk her for mer informasjon om arrangementet og hvordan du kan melde deg på!

Norsk (bokmål)