CRM, Innsikt og analyse bloggen | Side 6 av 9

Velkommen til ProsessBloggen

Vi skriver om arbeidsprosesser relatert til markedsføring, kundeservice, salg, prosjektservice og feltservice. Vi skriver også om produktnyheter, samt forretningsutvikling og digitalisering.

Prosesspilotene lanserer Fasttrack

Felles for alle våre kunder og prosjekter er ønsket om rask gevinstrealisering, høy kvalitet og langsiktig samarbeid. Derfor lanserer ProsessPilotene FastTrack. FastTrack er et leveransekonsept basert på rask gevinstrealisering, høy kvalitet og langsiktig samarbeid.

Microsoft flow. På mobilen!

Når vi ikke er på oppdrag, forbereder forbedringspotensiale, utvikler nye løsninger eller holder kurs så benytter vi tiden til å oppdatere oss for å stadig øke kompetansen internt. Når det gjelder Microsoft Flow er det faktisk så enkelt at jeg vil si de fleste kan teste det selv.

Hvorfor kjøper Microsoft opp LinkedIn?

Det store nyhetsoppslaget i går, var at Microsoft kjøper opp LinkedIn for 26,2 milliarder dollar. Kjøpet er enstemmig godkjent av styrene til LinkedIn og Microsoft. Med kjøpet kommer noen vesentlig spørsmål: Hvorfor gjorde Microsoft dette, og hva betyr dette for deg som jobber med salg, markedsføring eller rekruttering?

Ny felttype i Microsoft Dynamics CRM 2016!

Med siste versjon av Dynamics CRM 2016 Online har vi endelig fått mulighet til å definere felt av typen kunde. Dette betyr at vi kan definere et kundetilpasset felt på en hvilken som helst entitet som støtter muligheten til å håndtere enten en kunde (account) eller en kontakt (contact). Dette har tidligere bare vært tilgjengelig som system felter på entitetene kundeemne (Lead) og sak (Incident).

Sider

Vil du vite mer?

Legg igjen telefonnummeret ditt her, så ringer vi deg for en uforpliktende prat. Vi svarer dere normalt innen en virkedag.