CRM, Innsikt og analyse bloggen | Side 8 av 9

Velkommen til ProsessBloggen

Vi skriver om arbeidsprosesser relatert til markedsføring, kundeservice, salg, prosjektservice og feltservice. Vi skriver også om produktnyheter, samt forretningsutvikling og digitalisering.

Høydepunkter fra Convergence 2015 Barcelona

Årets største konferanse med fokus på forretningssystemene til Microsoft er over. @ProsessPilotene var tilstede sammen med om lag 100 andre nordmenn. I alt var det mer enn 5000 deltakere fra 79 land som representerte 2236 organisasjoner. Konferansens hovedgruppe i år var rettet mot beslutningstakere.Her vil vi oppsummere noe hovedpoeng fra konferansen.​

Microsoft Dynamics CRM og ISO/IEC 27018

Som en Microsoft Dynamics CRM Online kunde, har du betrodd Microsoft for å beskytte din data. Microsoft verdsetter denne tilliten og bryr seg dypt om ditt personvern og sikkerheten for din data. De har et mål i å ta en lederrolle i bransjen med tanke på personvern, sikkerhet, og overholdelse av praksis. Les mer om hvordan Microsoft er den første store skyleverandøren i verden som har bekreftet å ha vedtatt ISO/IEC 27018, som er verdens første internasjonale ”cloud privacy standard”.

Nye arbeidsprosesser med en kundefokusert løsning

Kartverket har en målsetning om å effektivisere og levere bedre support til sine eksisterende og nye kunder. Et av initiativene er å utvikle et kundesenter som er effektivt og en automatisert løsning for de ansatte. ProsessPilotene er stolte av å annonsere at Kartverket valgte oss for å implementere en slik løsning. Trykk les mer...

Per kveim blir ny daglig leder

Etterspørselen etter CRM som verktøy og prosessforbedring øker, bekrefter daglig leder i konsulentselskapet ProsessPilotene, Per Kveim. Både offentlige og private virksomheter setter kundehåndtering og optimalisering av arbeidsprosesser på agendaen som aldri før.

ProsessPilotene tre år

Den 18 november 2011, ble ProsessPilotene as formelt etablert. Det betyr at vi er blitt tre år gamle i dag. Vi ønsker først og fremst benytte dagen til å takke våre kunder for de oppdrag vi har fått. Dernest ønsker vi å takke våre kompetente ansatte for deres gode innsats og bidrag til vårt selskap.

Sider

Vil du vite mer?

Legg igjen telefonnummeret ditt her, så ringer vi deg for en uforpliktende prat. Det tar aldri mer enn en arbeidsdag før du hører fra oss.