CRM, Innsikt og analyse bloggen | Side 8 av 9

Velkommen til ProsessBloggen

Vi skriver om arbeidsprosesser relatert til markedsføring, kundeservice, salg, prosjektservice og feltservice. Vi skriver også om produktnyheter, samt forretningsutvikling og digitalisering.

Hva gjør en ProsessPilot?

Etter en hektisk dag kan det fort bli en lang kveld på kontoret. I en stadig mer hektisk hverdag med et utydelig skille mellom jobb og fritid, i takt med teknologisk utvikling, kan det være utfordrende å legge fra seg jobben til tider. I ProsessPilotene benytter vi Dynamics CRM slik at vi kan koble helt av og være sikre på at vi har full kontroll.

Vi ønsker Lema Salamov velkommen

Lema er en av være nye piloter og startet hos oss i starten av februar 2016. Han har jobbet med CRM business analyse siden 2013 og har god erfaring med rådgivning og videreutvikling av Dynamics CRM løsninger. Lema har en Bachelor grad i Økonomi og IT-ledelse med hovedfokus på project management og gikk på Microsoft University i 2013.

Høydepunkter fra Convergence 2015 Barcelona

Årets største konferanse med fokus på forretningssystemene til Microsoft er over. @ProsessPilotene var tilstede sammen med om lag 100 andre nordmenn. I alt var det mer enn 5000 deltakere fra 79 land som representerte 2236 organisasjoner. Konferansens hovedgruppe i år var rettet mot beslutningstakere.Her vil vi oppsummere noe hovedpoeng fra konferansen.​

Microsoft Dynamics CRM og ISO/IEC 27018

Som en Microsoft Dynamics CRM Online kunde, har du betrodd Microsoft for å beskytte din data. Microsoft verdsetter denne tilliten og bryr seg dypt om ditt personvern og sikkerheten for din data. De har et mål i å ta en lederrolle i bransjen med tanke på personvern, sikkerhet, og overholdelse av praksis. Les mer om hvordan Microsoft er den første store skyleverandøren i verden som har bekreftet å ha vedtatt ISO/IEC 27018, som er verdens første internasjonale ”cloud privacy standard”.

Nye arbeidsprosesser med en kundefokusert løsning

Kartverket har en målsetning om å effektivisere og levere bedre support til sine eksisterende og nye kunder. Et av initiativene er å utvikle et kundesenter som er effektivt og en automatisert løsning for de ansatte. ProsessPilotene er stolte av å annonsere at Kartverket valgte oss for å implementere en slik løsning. Trykk les mer...

Sider

Vil du vite mer?

Legg igjen telefonnummeret ditt her, så ringer vi deg for en uforpliktende prat. Vi svarer dere normalt innen en virkedag.